Uważasz, że dobrze prowadzisz profile swojej marki w mediach społecznościowych, a efekty wciąż nie są zadowalające? Problemem są zasięgi, ale i w tej kwestii możesz liczyć na naszą pomoc.
Reklama w social media to usługa, która jest w stanie wygenerować ruch lub sprzedaż niemal natychmiastowo. Dzięki narzędziom reklamy w social mediach docieramy do określonej grupy docelowej. Płatne reklamy mogą być wykorzystane w branży e-commerce, ale nie tylko. Z powodzeniem nadają się również do kampanii rekrutacyjnych czy employer branding. Poznaj wszystkie możliwości:
System reklamowy umożliwia prowadzenie kampanii reklamowych wyświetlanych użytkownikom na Facebooku oraz w Audience Network (sieć aplikacji i witryn internetowych należących do wydawców, którzy współpracują z Facebookiem). W ramach prowadzenia kampanii oferujemy: określenie odpowiedniego celu reklamy i miejsca jej wyświetlania, przygotowanie odpowiedniego formatu reklamy, dopasowanego do specyfiki produktu i / lub profilu odbiorców reklamy, targetowanie (ustawienie odpowiedniej grupy odbiorców przy pomocy właściwych parametrów).
Reklamy na Instagramie korzystają z systemu reklamowego Facebooka. Pozwala on na prowadzenie kampanii reklamowych wyświetlanych użytkownikom bezpośrednio na Instagramie, w news feedzie lub Instagram Stories oraz w Audience Network (sieć aplikacji i witryn internetowych należących do wydawców, którzy współpracują z Facebookiem). W ramach prowadzenia kampanii oferujemy: określenie odpowiedniego celu reklamy i miejsca jej wyświetlania, przygotowanie odpowiedniego formatu reklamy, dopasowanego do specyfiki produktu i / lub profilu odbiorców reklamy, targetowanie (ustawienie odpowiedniej grupy odbiorców przy pomocy właściwych parametrów).
System reklamowy, który umożliwia wyświetlanie przekazu reklamowego użytkownikom Twittera. W ramach prowadzenia kampanii oferujemy: wybór właściwego celu reklamy, przygotowanie kreacji reklamy na podstawie wybranego formatu reklamy, ustawienie grupy docelowej na podstawie doboru odpowiednich parametrów dostępnych w systemie.
System reklamowy, który umożliwia wyświetlanie reklam wideo użytkownikom serwisu oraz w witrynach i aplikacjach partnerów wideo Google. W ramach prowadzenia kampanii reklamowej na YouTube oferujemy: określenie celu reklamy i wybór odpowiedniego sposobu wyświetlania filmu, targetowanie (ustawienie odpowiedniej grupy odbiorców przy pomocy właściwych parametrów).
System reklamowy, który umożliwia wyświetlanie komunikatu reklamowego użytkownikom Linkedin. W ramach prowadzenia kampanii oferujemy: określenie celu reklamy i wybór odpowiedniego formatu reklamy: m.in. kampanie leadowe, sponsorowane wiadomości Inmail, karuzele oraz wideo sponsorowane), tergetowanie (ustawienie odpowiedniej grupy odbiorców przy pomocy właściwych parametrów).
System reklamowy TikToka umożliwia wyświetlanie reklam użytkownikom serwisu oraz angażowanie ich w przekaz reklamowy, np. poprzez hasztagi lub filtry, naklejki i efekty specjalne. W ramach prowadzenia kampanii oferujemy określenie celu reklamy i dobór odpowiedniego formatu oraz targetowanie (ustawienie odpowiedniej grupy odbiorców przy pomocy właściwych parametrów).
System reklamowy Pinteresta umożliwia wyświetlanie reklam użytkownikom na stronie głównej serwisu. W ramach prowadzenia kampanii oferujemy: określenie celu reklamy, przygotowanie odpowiedniego formatu oraz targetowanie (ustawienie odpowiedniej grupy odbiorców przy pomocy właściwych parametrów).
Daj nam swój produkt lub usługę, a my pokażemy to w sposób, który przyniesie zysk Twojej firmie. Nasz zespół grafików i dział kreatywny jest do Twojej dyspozycji.
Po zakończeniu każdej prowadzonej przez nas kampanii otrzymasz szczegółowy raport, który wspólnie omówimy.
Pozwala poznać zysk z poniesionych inwestycji oraz zwiększyć sprzedaż. Narzędzia, których używamy do działań marketingowych są elastyczne. W każdej chwili możemy zatrzymać reklamę lub ją zmodyfikować. Dzięki temu proces optymalizacji jest ułatwiony i możliwe są szybkie reakcje, a co za tym idzie – nie palimy Twojego budżetu.
Pomagają w przygotowaniu nowej strategii komunikacji marketingowej dla Twojej marki. Zanim zaczniemy proponować Ci innowacyjne rozwiązania, sprawdzamy, co do tej pory udało Ci się samemu wypracować i poddajemy to profesjonalnej ocenie. Brzmi sensownie, prawda?
Dlaczego powinieneś reklamować się w social media?
Rozliczenie w modelu efektywnościowym CPC, płacisz za realne kliknięcia
Bardzo rozbudowany i dokładny system targetowania reklamy
Niski koszt reklamy przy szerokim zasięgu
Szeroki dostęp do danych analitycznych dający możliwość optymalizacji reklamy w czasie rzeczywistym jak i jej efektów (ROI)
Szerokie spektrum formatów reklamowych
Wysoka skuteczność reklamowa