1. Treść – opisz wszystko, co potrzebujesz przedstawić, jednak zrób to w najbardziej możliwy krótki sposób. Przyciągnij uwagę odbiorcy i rozpocznij swój post od stwierdzenia czy pytania.
2. Emotikony – Nie bój się ich używać, dołącz do zawartości odpowiednie emoji, które pomogą ci dowartościować przekaz i zwiększyć zainteresowanie. Odpowiednio dopasowane ikony na pewno podkreślą Twój przekaz, sprawią, że odbiorca, będzie przyjemniej odbierał czytaną treść.
3. CTA – wezwij do działania swoich odbiorców. Zadaj im pytanie, czy zachęć do komentarzy, udostępnienia lub uzyskania więcej informacji. Pamiętaj, jednak, że tzw. wezwanie do działania ma znajdować się zawsze na końcu wpisu.
4. Wzmianki – jeśli tylko masz możliwość, to wspomnij o innych w swojej publikacji. Takie zabiegi zachęcają oznaczone osoby, firmy do udostępnienia Twojej treści, a co za tym idzie – uzyskania lepszych zasięgów.
5. Hashtagi – są to słowa, hasła z poprzedzającym je znakiem #. Dodając odpowiadające tematyce hashtagi pomogą Ci w odpowiedni sposób dotrzeć do odbiorców, a także katalogować treści.
6. Multimedia – obraz, film, gif lub animacja, dołącz jedno z dostępnym multimediów, które będzie dopasowane do treści i Twoich odbiorców. Ważne jest, by na grafice znajdowało się chwytliwe hasło, a ona sama była bardzo dobrej jakości. Pamiętaj, że nie na każdym portalu społecznościowym można dodać każdy format pliku.
Teraz, kiedy dowiedziałeś się, jak powinieneś zbudować swoje publikacje, musisz wiedzieć, że nie ma uniwersalnego sposobu na idealny wpis. Każda grupa odbiorców jest inna, dlatego musisz znaleźć swój sposób komunikacji, który dotrze do fanów Twojej marki, produktu czy innego podmiotu. Także użyj swoich sił i spróbować napisać swoją nową treść według naszych wskazówek, jednak, jeśli chcesz uzyskać profesjonalne wsparcie i potrzebujesz pomocy agencji ➡️ skontaktuj się z nami!