Grupa Enel-Med

Zadanie
Jakie wyzwania nas czekały
  • Przygotowanie strategii social media dla 6 profili marek enel-med, enel-sport, Klinika Medycyny estetycznej estell na Facebooku, Instagramie, YouTube oraz LinkedIn
  • Zwiększenie zaangażowania na profilach social media
  • Zwiększenie społeczności fanów marek na poszczególnych kanałach social media
  • Uatrakcyjnienie komunikacji
  • Wzrost sprzedaży i świadomości o marce w grupie docelowej
  • Budowa marki pracodawcy
Wyzwania
Usługi
Co zrobiliśmy
  • Przygotowanie strategii social media
  • Kampanie reklamowe w social media (Facebook, Instagram YouTube, LinkedIn)
  • Szkolenia social media dla zespołów marketingu, rekrutacji, sprzedaży
  • Kampanie Google Ads
Usługi
Efekty

Efekty prowadzenia działań uzyskane w ciągu 1,5 roku współpracy:

Facebook enel-med

  • Przyrost fanów wyniósł z 5 980 do 9 338 – wzrost o 3 358.
  • Średni całkowity zasięg miesięczny wzrósł o 90,1%.
  • Procent aktywnych fanów wynosi ok 40%.
  • Wartość Social Interaction Index wzrosła o 185,4%.
  • Wyświetlenia strony wzrosły o 60.1k%

Facebook enel-sport

  • Przyrost fanów wyniósł z 10 758 obserwujących do 12 716 osób.
  • Liczba aktywnych użytkowników wzrosła o 270,6%.
  • Reakcje do postów wzrosły o 251,4%.
  • Liczba wyświetleń wzrosła o 3.9k%.
  • Wartość Social Interaction Index wzrosła o 218,4%, a ER o 211,8%.
image
image

Facebook Klinika ESTELL

  • Przyrost fanów z 10 916 osób do 11 749.
  • Średni miesięczny całkowity zasięg publikowanych treści wzrósł o 44.6%.
  • Wartość Social Interaction Index oraz ER wzrosła o 21.7%.
  • W pierwszym roku działań zgodnie z nową strategią, wyświetlenia profilu wzrosły o 6.8k %.

Facebook enelzdrowie

  • Przyrost fanów wyniósł 3 595.
  • Liczba aktywnych użytkowników wzrosła o 1.2k%
  • Średni całkowity zasięg miesięczny wzrósł o 41,2%.
  • W pierwszym roku działań zgodnie z nową strategią, wyświetlenia profilu wzrosły o 9.6k %.

Instagram Klinika ESTELL

  • Przyrost obserwujących o 3980 osób.
  • Średni miesięczny zasięg profilu zwiększył się o 1.1k%.
  • Wartość Engagement Rate wzrosła o 69.1%.
  • Liczba komentarzy powiększyła się o 257.6%.
  • Średnia miesięczna liczba wyświetleń profilu wzrosła o 479,5%.

Instagram enel-sport

  • Przyrost obserwujących z 1 065 osób do 1289.
  • Engagement Rate wzrósł o 69.1%.
  • Liczba komentarzy na profilu zwiększyła się o 257.6%.
  • W pierwszym roku działań zgodnie z nową strategią, średnia miesięczna liczba wyświetleń profilu wzrosła o 464.0%.

LinkedIn enel-med

  • Przyrost obserwujących profil o 2 383 osoby
image
image
Zapytaj o bezpłatną wycenę dla Twojej firmy!
Bezpłatna wycena
Kontakt

Zapraszamy!
Zadzwoń lub napisz.

Lokalizacja Social Media
London Style sp. z o.o.
ul. Skalna 75, Tychy
10 lat na rynku